Digitalni marketing je korištenje digitalnih alata u promotivne i prodajne svrhe.

Digitalni marketing kao ključ online poslovanja

Kada želite doći do ljudi u “pravom” svijetu, koristite plakate, letke i prodaju od vrata do vrata. Kada želite doći do ljudi putem interneta, koristite društvene medije, ključne riječi, blogove, email, online reklame (Google Ads, Instagram Ads, Facebook Ads) i community platforme.

Kompletnu strategiju digitalnog marketinga ne radimo po šabloni, već ju prilagođavamo za Vaše potrebe. S Vama određujemo optimalan budžet za online oglašavanje, dok izradu sadržaja i samo izvršenje kampanja obavljamo mi. Po potrebi osmišljavamo kompletan brend kroz izradu slogana, logotipa i audiovizualnog sadržaja.

Tu su još i tehnički aspekti digitalnog marketinga, poput Search Engine Optimizacije (SEO), implementacije Google Analytics koda i analiza Vaše publike na web stranici, te analize publike na društvenim mrežama kroz Facebook Insights i Instagram analitiku.

Koristimo razne alate kako bi postigli razne ciljeve!

Izrada sadržaja

Izrađujemo privlačan sadržaj za web stranice, društvene medije i reklame. Sadržaj prilagođavamo Vašim ciljanim skupinama te ih tako potičemo na djelovanje.

Društveni mediji

Dolazimo do Vaših novih klijenata preko Facebooka, Instagrama i LinkedIn-a. Izrađujemo stranice, kreiramo objave i vodimo reklamne kampanje na svim platformama.

SEO

Koristimo razne alate i tehnike kako bi Vas organski bolje pozicionirali na tražilicama. Tako Vašu web stranicu činimo bržom i pristupačnijom.

E-mail marketing

Email marketing je (još uvijek) okosnica digitalnog marketinga. Njime možemo direktno doći do kupaca i obavještavati ih o posebnim ponudama i novostima.

Google Ads

Radimo oglase na temelju ključnih riječi i usmjeravamo određene skupine na Vašu stranicu. Tako povećavamo promet i prodaju, ali i autoritet Vaše web stranice.

Google Analytics

Implementiramo Google Analytics kod i mjerimo promet na Vašoj web stranici. Bolje se upoznajemo s Vašom publikom i dodatno pospješujemo on-site performans.

Koji je tvoj cilj?

Jedna od najbitnijih stvari kod digitalnog marketinga (ako ne i najbitnija) je izrada sadržaja koji je prilagođen za točno određene ciljeve. Tek kad znamo stanje i ciljeve Vašeg poslovanja možemo krenuti u izradu kompletne strategije digitalnog marketinga.

Ako je Vaš cilj podizanje svijesti o Vašem poslovanju, onda izrađujemo reprezentativni sadržaj koji ljude educira o tom poslovanju. Ako pak želite ponuditi rješenje za specifične probleme, onda ljudima s tim specifičnim problemima nudimo Vaše usluge kao rješenje.

A ako je Vaš cilj prodaja, onda kreiramo prodajni sadržaj koji ljudima govori koje korake moraju poduzeti kako bi kupili Vaše proizvode ili usluge.