• Post author:

Kod brendiranja, baš kao i u životu, prvi dojam je ključan. Ostaviti dobar dojam nije lako, pogotovo ako se natječete globalno s nekoliko milijuna drugih internetskih tvrtki. Pa kako se pobrinuti da budete zapaženi od samog početka? Sve počinje sjajnim vizualnim identitetom.

Od vašeg logotipa do vaše društvene prisutnosti, snažan vizualni identitet odmah ljudima govori tko ste, što radite i zašto bi svoje vrijeme trebali posvetiti baš vama.

Što je vizualni identitet?

Vizualni identitet omogućava da vaš brend bude jedinstven i prepoznatljiv. Vaš vizualni identitet kombinacija je nekoliko grafičkih i vizualnih elemenata koji, zajedno sastavljeni, stvaraju kohezivnu i nezaboravnu priču – onu koju će sadašnji i potencijalni kupci povezati s ponudom i vrijednostima vašeg branda. 

U središtu vizualnog identiteta nalaze se elementi: logotip, tipografija, paleta boja, slike, grafički i fizički promocijski materijali.

Izrada loga

 

Logotip je način na koji se vaš brend identificira pomoću određenog simbola, teksta ili oboje. Svaki element vašeg logotipa doprinosi identitetu vašeg brenda uključujući odabir fonta, boje i drugih grafičkih materijala.

Tipografija

Tipografija je oblik ili stil teksta kojeg koristite u svim elementima vašeg vizualnog identiteta. Osim onoga što vaše riječi govore, razmjer, font i raspored vašeg teksta također mogu utjecati na vaš vizualni identitet.

Paleta boja

Brendovi koriste shemu boja vrlo specifičnih kombinacija nijansi kako bi generirali snažnu i podsvjesnu, emocionalnu reakciju svoje publike. Logo je često polazište za paletu boja, koju bi zatim trebalo prenamijeniti za sve materijale brenda.

Promocijski Materijali

To su svi grafički elementi poput letaka, plakata, pa čak i oglasnih ploča koji doprinose vizualnom identitetu vašeg brenda. Dosljednost se također može proširiti na izgled i dizajn vaše trgovine i uniforme. 

Što čini odličan vizualni identitet?

S vizualnim identitetom nema jedinstvenog predloška koji odgovara svima. Radi se zapravo o procjeni vaših specifičnih potreba. S time na umu, prođimo faktore koji čine odličan vizualni identitet. Snažan vizualni identitet dugotrajan je i prilagođen namjeni. Ne dizajnirate samo za danas, dizajnirate za budućnost vašeg branda. Sjajan vizualni identitet je:

  • Specifičan: Prije svega, to je alat za komunikaciju o suštini vašeg brenda: vašoj osobnosti i vrijednostima. Ostavite dobar dojam svojoj publici.
  • Intuitivan: Trebalo bi ga projektirati i konstruirati na način da svaki element nadopunjuje drugi.
  • Fleksibilan: Mora rasti s vašim brendom, bez obzira na to širite li se na nove proizvode ili novo tržište. 

Vizualni identitet samo je dio brendiranja, stoga je pojmove bitno razlikovati.

  • Brendiranje je strategija koja se odnosi na proces stvaranja brenda. To uključuje definiranje vrijednosti, glasa brenda, komunikacijske strategije, vizualnog identiteta i još mnogo toga.
  • Vizualni identitet postavlja smjernice koje promiču dosljednost u korištenju vizualnih elemenata brenda, uključujući logotip, boje, fontove, slike i drugo. 

Kako definirati vlastiti snažni vizualni identitet?

Vaš vizualni identitet odražava se kroz čitav ekosustav medija, koji može uključivati ​​web stranicu, prisutnost na društvenim mrežama, oglase, blogove, video zapise, infografike, e-knjige itd. A sve počinje s vašom publikom. 

Evo ključnih čimbenika koji će pomoći u stvaranju (ili evoluciji) vizualnog identiteta vašeg branda:

  1. Upoznajte svoju publiku: Moć vizualnog identiteta je njegova sposobnost da odmah izazove afinitet i ostavlja emocionalni dojam na vašu publiku. Poznavanje tko su vaši klijenti i njihove želje i osobnost može vam pomoći da izgradite vizualni identitet s kojim se mogu bolje povezati.
  2. Definirajte svrhu vašeg branda: Definiranje (ili redefiniranje) vašeg smjera i dugoročnih ciljeva može pružiti vrijedan uvid u bitne kvalitete koje biste željeli da ima vizualni identitet vašeg brenda.
  3. Potaknite emocije kroz priču o brendu: Vaš vizualni identitet način je da pokažete da razumijete emocionalne potrebe svoje publike i podijelite njihove vrijednosti. Priča vašeg brenda moćan je alat koji vam može pomoći da izazovete emocionalnu reakciju kod svojih kupaca i postaviti standard za vaše vizuale i slike. 

Završne misli

Tu smo za vas kako biste istražili puni potencijal vašeg vizualnog identiteta. IS Media pomoći će vam da postignete svoj cilj i ostavite odličan prvi dojam svojoj publici.