Grafički dizajn je umjetnost s ciljem

Kreativnošću postižemo ciljeve, a pomnim planiranjem otklanjamo probleme. U oba slučaja koristimo razne elemente i alate grafičkog dizajna.

Što je grafički dizajn?

Grafički dizajn koristi crte, boje, fotografije i ostale alate u svrhu ostvarivanja određenih ciljeva. Njime vizualno komuniciramo koncepte i ideje koje želimo na najbrži i najbolji mogući način prenijeti drugima.

Te iste koncepte i ideje prenosimo i riječima, ali ne istom brzinom. Zbog toga je grafički dizajn primarni medij komunikacije u svim sferama poslovanja. Grafičkim dizajnom također prenosimo ekspresije i emocije kroz vizualne forme, slike i fotografije, opet na brz i direktan način.

Koristimo raznovrsne alate kako bi postigli zadane ciljeve

Kreativa

Nema dizajna bez kreative. Neki će reći da kreativnost nije alat, no naša ekipa je itekako svjesna važnosti kontroliranog baratanja kreativom. U suradnji s Vama postavljamo jasne granice i ciljeve, a mi ih dostižemo.

Blokovi za crtanje

Naši dizajneri se, unatoč svoj toj ljubavi prema tehnologiji i dalje ne odvajaju od svojih blokova za crtanje. Dapače; kažu da crtajući na njima dolaze do najboljih ideja. Najviše ih koriste kod izrade arkadnih i custom dizajnova.

Software-i

Računalni programi poput Adobe Illustratora i Photoshopa pomažu nam da izradimo moderan dizajn u 2D i 3D statičnom i animiranom obliku. U našoj ekipi ima i game designera koji su posebice ludi za dizajnom u programu.

Hardware-i

Bez dobroga računala ili tableta nema izrade vrhunskog dizajna u kratkom roku. Zato smo naše dizajnere opremili kvalitetnim alatima kako bi brzo i efikasno izradili kvalitetne dizajne.

Za Vas možemo izraditi sve od sitnih custom ikona
do jumbo plakata!

Što meni treba?

Grafički dizajn je sveprisutan. Koristi se u informativne, promotivne, prezentacijske i prodajne svrhe. Ima ga u marketingu, medijima, gamingu, business-u, web design-u i mnogim drugim sektorima i industrijama.

Njegovi proizvodi mogu biti iz offline i online svijeta. U offline svijetu su to najčešće vizit karte, letci, plakati, billboardi, ilustracije, itd. U online svijetu su to logotipi (koji mogu biti prisutni i u offline svijetu), banneri, fontovi, 3D modeli, ilustracije i animacije.

Ako nemate ništa od ovoga, krenite s logotipom. Svako poslovanje treba logo jer je on srce Vašeg brenda i okosnica vizualnog identiteta. Sjetite se samo svi popularnih brendova poput Apple-a, Audi-a ili Nike-a – oni su dokaz da bez dobrog loga nema snažnog brenda.