• Post author:

Interaktivni doživljaji zaslona osjetljivog na dodir fantastičan su način povezivanja s kupcima, bilo na događajima, sajmovima i izložbama ili u vašem izložbenom prostoru. Intuitivni su za upotrebu, izgledaju sjajno, oduševit će vaše posjetitelje i kupce, te mogu pomoći u prezentiranju vašeg brenda kao inovativnog.

Uronite svoje klijente u vizualno bogata iskustva na dodirnom ekranu koji nadahnjuju i informiraju svakim dodirom.

Pružite svojim klijentima jedinstveno iskustvo koje mogu prilagoditi na temelju njihovih interesa, industrije ili izazova. Klijentima možete približiti vašu viziju i omogućiti im da zarone u detaljan sadžaj pomoću interaktivnih 3D modela, konfiguratora, slika, pa čak i holograma.

Pružite im iskustvo koje ima sve što im je potrebno za oživljavanje vašeg brenda i poruke.

Ne samo to, oni doista mogu pomoći u pojednostavljenju složenih ideja, proizvoda i usluga te ih vizualno demonstrirati. A tamo gdje se tvrtke možda ne mogu sastati s klijentima ili prisustvovati događajima, interaktivna su iskustva idealna za održavanje veze s kupcima. Budući da se, ovisno o softveru, mogu dijeliti putem weba ili koristiti za stvaranje virtualnih demo prostora koje će korisnici moći istraživati u svoje vrijeme.

Što je doživljaj zaslona osjetljivog na dodir?

Prvo, brzi pregled onoga što je iskustvo s zaslonom osjetljivim na dodir. Dva su glavna dijela:

  1. hardver – ovo je sam fizički zaslon osjetljiv na dodir i računalo na kojem se vizualno iskustvo pokreće. Postoji mnogo različitih vrsta zaslona osjetljivih na dodir, od zidnih do stolova osjetljivih na dodir, montiranih na stalke, kao i prilagođenih kućišta.   
  2. Vizualni doživljaj – ovo je sadržaj prikazan na ekranu s kojim će ljudi komunicirati. Za izradu ovog vizualnog sadržaja potreban vam je softver.

Što želite postići svojim interaktivnim zaslonom osjetljivim na dodir? 

Prije nego što krenete u projekt, važno je razjasniti poslovne ciljeve. Ovo je ključno jer odgovori mogu odrediti koji softver koristite za stvaranje svog iskustva. Ako odaberete pogrešnu softversku opciju na početku, možda ćete morati ponovno započeti cijeli projekt kako biste postigli željeni rezultat.

Dakle, postavite svoje ciljeve na najvišoj razini kako biste utvrdili što želite postići zaslonom osjetljivim na dodir. Je li potrebno učiniti jedno ili nekoliko sljedećih radnji: 

  • Ugrabiti potencijalne klijente? 
  • Educirati kupce?
  • Podržati prodaju? 
  • Stvoriti nezaboravno iskustvo?

Ovdje smo da vam pomognemo ostvariti svoju viziju i pretvoriti je u stvarnost.

Radit ćemo s vama na vašoj početnoj ideji, nadahnjujući vas u umjetnosti mogućeg. Od kreativnog dizajna i korisničkog iskustva do tehničkog razvoja. Odabir pravog hardvera, upravljanje instalacijom, održavanje vašeg iskustva i povratna informacija bogatih podataka i analitike za mjerenje vašeg udjela u interesu.