• Post author:

Ako bacite pogled na svoj mobitel, uočit ćete da on ima puno aplikacija. Da ste to isto napravili prije godinu dana, uočili bi manje aplikacija. Broj aplikacija, kao i broj korisnika mobilnih uređaja, raste eksponencijalno svake godine.

Sve su to dobre vijesti za poduzetnike koji svoje usluge, proizvode i rješenja žele podijeliti sa što većim brojem ljudi. No to nije jedini način kako custom-made mobilna aplikacija može poboljšati poslovanje. Dapače, evo 5 razloga!

P.S. Ako već znate kakvu aplikaciju želite a nemate ju kako napraviti, slobodno nam se javite. Ako pak ne znate kakva aplikacija Vam treba (i treba li Vam uopće), ispunite naš upitnik i mi javljamo odgovore u najkraćem mogućem roku.

Povećajte svoje prihode

Pitanje koje većina poduzetnika doručkuje jest “Kako ja mogu povećati svoju prodaju?” Kada govorimo o vezi između poslovne aplikacije i povećanja zarade, ne govorimo samo o tome da se može doći do više korisnika.

Aplikacije mogu povećati vaše prihode

Mi prvenstveno mislimo na građenje odnosa s postojećim i budućim kupcima. Imanje aplikacije samo po sebi stvara neki dojam ozbiljnosti, gdje posjetitelj vidi da ste Vi uložili vrijeme, trud i novac u aplikaciju. Nadalje, veća je vjerojatnost da će korisnici poduzimati akcije vezane za Vaše proizvode ako je taj proizvod na samo par klikova od njih. Za razliku od odlaska na web, kupac klikom na ikonu aplikacije brže i lakše dolazi do rješenje.

Tu su još i push notifikacije, preko kojih možete svoje korisnike obavještavati o posebnim ponudama i akcijama. Također je bitno za izdvojiti i mogućnost kreiranja loyalty programa (sjetite se DM-a ili MultiPlusCard-a), gdje Vi svoje kupce aktivno i svakodnevno motivirate da dolaze i kupuju samo kod Vas.

Uštedite na poslovanju

Poslovna aplikacija može ne samo povećati prodaju već i uštedjeti novac i vrijeme. I kada govorimo o uštedi vremena i novca, ono može biti usmjereno prema van, unutra, ili oboje.

Aplikacija tako može ubrzati procese unutar same tvrtke, unaprijediti logistiku, poboljšati komunikaciju. Procesi koji se inače obavljaju odvojeno, na odvojene načine, se mogu svesti na jedan medij (aplikaciju), čime se život zaposlenika drastično poboljšava. To olakšanje će s vremenom uroditi plodom jer će Vaši zaposlenici imati više vremena za bavljenje bitnijim stvarima.

Poslovne aplikacije štede novac

Aplikacija može biti dizajnirana s kupcem na prvom mjestu. Ona može svojim automatizmom rješavati prigovore, voditi i dokumentirati narudžbe, ili pak odgovarati na upite. U osnovi, svaka tvrtka bi trebala težiti tome da automatizira sve linearne i jednodimenzionalne funkcije i procese kako bi svojim zaposlenicima prepustila kreativnije i ljudskije procese i djelatnosti.

Bolje se brendirajte

U svojoj glavi možete lako zamisliti logo aplikacija poput Facebook, Twitter, Instagram i Google. Zašto? Zato što svaki dan koristite te aplikacija i svaki dan se izlažete njihovom brandingu. Te aplikacije su vrlo vjerojatno na Vašem mobitelu, što znači da ćete dnevno nekoliko puta ugledati logo tih aplikacija.

To naravno ne znači da bi ljudi jednako koristili i dobro zapamtili vašu aplikaciju, ali bi zasigurno lakše zapamtili vas, vaše poduzeće i vaš logo kada bi imali vašu aplikaciju na mobitelu. Tu nećemo ni ulaziti u mogućnost slanja personaliziranih push-up notifikacija zbog kojih će se svaki korisnik osjećati ugodno i zamijećeno.

Vaša aplikacija je Vaš brend

Bolji odnosi s klijentima

Mnogi će se složiti da je odnos s klijentima/kupcima srž dobrog poslovanja. Preko custom aplikacije tvrtke mogu uspostaviti direktnu, 1 na 1 komunikaciju sa svojim klijentom. S druge strane, aplikacija omogućava klijentu da šalje direktne upite, kritike i feedback samoj tvrtki, odnosno vama.

Jedno istraživanje je pokazalo da, u prosjeku, 7.8% korisnika otvara push notifikacije na mobilnim uređajima. Ako uzmemo u obzir da ta brojka raste kada šaljemo personalizirane push notifikacije, i ako se potrudimo poslati takve notifikacije, svaka tvrtka može ostvariti puno bolji odnos sa svojim kupcima.

Poslovna aplikacija = bolja komunikacija

Ostvarite besplatan marketing

Već smo spomenuli kako mobilna aplikacija vrši besplatan branding za tvrtku i diže awareness; isto možemo reći za marketing.

Današnji developeri su sposobni integrirati aplikaciju s društvenim medijima poput Facebooka, Instagrama i Twittera. Korisnici, odnosno vaši kupci i klijenti, su kroz aplikaciju sposobni shareati svoje mišljenje o proizvodima, uslugama i aplikacijama.

Za to ih možete nagraditi i tako dodatno motivirati da s drugima podijele svoja iskustva. I ne bojte se loših feedbacka; bitno je da ih riješite! Ako drugi vide da ste vi riješili problem u razumnom vremenu, ili ako vide da ste priznali grešku i da ste obećali na njoj poraditi, većina će to shvatiti kao nešto pozitivno.

Marketing je lakši uz poslovnu aplikaciju

Treba li meni poslovna aplikacija?

Mnogi smatraju da bi aplikacija pomogla njihovom poduzeću, ali nisu sigurni da izradu i održavanje te aplikacije mogu financirati. Većina smatra da su aplikacije danas ono što je web bio prije 20 godina; nešto što je rezervirano samo za velika poduzeća s velikim budžetom.

Na svu sreću to nije istina! Dapače, moderna tehnologija omogućava programerima da u kratkom vremenu razviju aplikaciju koja ne izbija iz cipela a opet sadrži sve potrebne funkcije. Poduzetnici koji imaju viška vremena se čak upuste u svijet programiranja i sami nauče razvijati aplikacije, što je svakako pohvalno.

A sad ispuni kviz!